Skridskor och lunch hos mor o far

Idag var jag och Ludde till Marieberg och åkte skridskor med Emma. Eller snarare Ludde stod på ett par skridskor jag hade skor. Jag drog och försökte hålla honom uppe. Det var inte det lättaste. Men han hade kul. Mest blev han nog imponerad av Emmas kille med kompisar som hade både klubba och puckar :-) och gladast blev han när han fick festis och bullar i bagageutrymmet på deras bil. Min söta skrutt.

Därefter åkte vi och hämtade mannen och Edith hemma hos Magnus. Där vi även han med en snabb fika.

Sedan var det lunch i Hallsberg. Min farfar var med oxå. Jag och mannen totaldäckade efter lunchen och sov till kl 18 :-/
Så dåligt som jag sov i natt har jag nog aldrig gjort (eller nja när jag är jetlag blir det knappt något sova men i natt var det andra som störde jag ville sova! Och hade kunnat sova!) så tack mor och far för vår sovlur den behövdes.

Kvällen har ägnats åt slappande i soffan framför en film. Helt okej film med Steve Carell och Julian Moore. Crazy stupid love kanske den hette.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0