Speedad

Idag har jag och Edith haft ännu en dag hemma tillsammans. Hon har fortfarande feber och mår dåligt, dock har hon idag inte haft så hög feber och varit väldigt pigg och glad. Nästan så pigg och kry att jag trott att hon skulle bli frisk tills imorn.
Hon har dock tröttnat på att vara inne så mkt så vi gick ut och cyklade idag. Vi tog oss en tur till Hanna där vi fick bullar och kaffe :-) perfekt stopp. Bullarna hade vi med oss eftersom vi bakade bullar igår.

Nu sitter vi i soffan och tittar på baltazhar med Edith. Hon vaknade förut med feber och är alldeles speedad. Så där jätte glad och pigg så just nu verkar det som om vi inte kommer sova än på några timmar. :-/

Både jag och mannen måste dock duscha. Han har varit ute och sprungit och jag var på piloxing. Det är verkligen så jobbigt men kul.

Imorn tänkte vi nog åka till Hallsberg och hälsa på mor som oxå är sjuk. En våldgästning med sjukt barnbarn måste ju vara perfekt för att bli frisk :-)





Kommentarer
Postat av: anna k

Hoppas hon snart blir pigg, lilljäntan :-(



I övrigt hoppas jag att jag kommer över min fjantiga intolerans så jag också kan äta hembakta bullar nästa gång jag är på besök :-)

2012-02-02 @ 08:23:06
Postat av: Anna

Annars gör jag några fjantiga intoleranta bullar som du får äta ;-)

2012-02-02 @ 16:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0