Tandläkarn, tapeter och pool

Jag som trodde jag skulle bli rånad hos tandläkarn. Det kostade bara 125 kr. Så bra. Det var iofs rabatterat 600 kr då. Jag hade helt glömt att man får 300 kr om året i subvention. Så bra. Fast Dumt av mig att jag inte gick till tandläkarn i höstas då hade jag inte bränt inne 2010 års pengar. Men men jag behöver inte gå dit förrän om 2 år igen om inget händer förstås. Så då har jag ju 600 kr igen :-)


Idag har jag bestämt tapeter till utbyggnaden och varit o tittat på pool. Vi ska ju göra iordning ute på gården efter nybyggnaden och då tycker jag att vi borde klämma in en pool. Det är ju så skönt med en egen. Så vi får se imorn hur det skulle kunna gå att ordna.

Nu på kvällen har Karin och Anders samt Hanna och Johannes varit här och käkat fisksoppa och ätit semlor.

Självklart blev det lite top modell och project runway x2 som avslutning på kvällen. Vissa program är ju bara så beroende framkallande.

Nu sov dax så fridens!

Stram ballerinaknut har jag haft idag. Ordning och reda på håret när jag går till tandläkarn :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0