Tapetserat

Idag har jag tapetserat i hallen. Den tapeten som vi hade har endast varit där i ett och ett halvt år men den hade skador på sig och tyvärr skar sig den mot vårt nya klinkersgolv. Så idag blev den utbytt. Mannen ville ha en Josef Frank tapet så vi valde vårklockor med vit bakgrund. Den blev så snygg. Jag tapetserar alltid själv. Gillar det.
Hämtade ut den idag på Ica. Beställde den från svenskt tenn i måndags så det var snabb levererat. Jag handlade även färg, en ny lampa och en hatthylla.
Jag skulle vilja ha en eller två sgabello pallar i Björk bredvid byrån men tycker de är lite dyra så jag har vakt på blocket :-) kanske kan gör ett kap.

Imorn kommer arkitekten på fm och efter lunch ska jag på jobbintervju. Ska bli kul och se vad det jobbet har att erbjuda. Sen på em kommer byggarna + poolkillen för att bestämma det sista inför poolbygget. Så fullt upp. Hoppas på att klämma in lite pump på lunchen men vi får se om det hinns med!

Fridens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0