Tonårsfest

Nästa helg ska jag ha fest. Fest eller förfest vet jag ej det beror på hur kvällen artar sig men med många gravida och ammande i vänskapskretsen så antar jag att de flesta inte vill gå ut. Så vi blir nog hemma länge iaf. Men jag har sagt att det ska vara som en tonårsfest men jag måste nog omvärdera det lite. Igår var det nämligen riktig tonårsfest hos oss. Ni vet så där så det dräller in en massa folk, folk sjunger och dansar. Mer eller mindre klädda. Ljudet på stereon höjs (jag vet att man ute använder stereo längre men vet inte vad man ska kalla det :-) ) sen sänks ljudet snabbt för värden för festen vet att musiken inte får vara för hög för pappa och styvmoder (låter så elakt ;-) ) vi var inte på festen utan satt i smedjan och myste. Även om det skakade i huset av basen från festen så var det mysigt. De små kidsen sov hos mormor och morfar.
Tillbaka till festen nästa helg jag tror inte efter att sett gårdagens fest att jag klarar av en sån fest jag börjar helt enkelt närma mej 30 och bli så där trettio någonting tråkig. Så jag behöver tips hur ska jag orka nästa helg?


Utbyggnaden börjar arta sig. Tapeter beställda, golv levereras tisdag, handla lampor och inredning till walk in closet annars är allt fixat :-) så skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0