Arne Dahl

Hur kan vi ha missat dom filmerna?

Jag var på Ica ikväll och skulle hyra en film. Fanns inga bra så jag tog ngn som hette Arne Dahl 2. Jag hade order hemifrån om en spännande action och det var allt jag hittade som kanske inte bara var skräp.

Efter att ha hyrt den så hitta hon inte filmen i kassan. Efter en halvtimmes letande (tre kassörskor letade efter den) kom de fram till att Gunsan eller vad hon nu hette kanske fått med sig den hem. Detta ledde till ett tillgodokvitto. Jag hade ju redan betalt och det fanns inget annat av intresse. Eller jo en och annan chickflick men det tror jag inte mannen hade blivit så glad över :-/

Väl hemma fungerade tvn igen (Telia låg nere när jag åkte) så vi kunde hyra filmen där istället. Och som tur var hade de Arne Dahl fast både ettan och tvåan. Jag frågade henne på Ica om det fanns en etta efter som den hette två (jag vet hur smart var inte jag som anade det ;-) ) men hon hade inte hört talas om ngn. Vilket verkade märkligt eftersom hon hyr ut film men men ska berätta det för henne när jag handlar nästa gång. Hon gillade ju tvåan iaf.

Synd att vi får främmat imorn kväll. Jag vill ju se tvåan nu. Men den som väntat på ngt gott... Och vänner som kommer över på middag slår film med hästlängder.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Anna

Är föresten första scenerna inspelade i odensbacken? Jag tyckte det såg ut som så. Ngn som sett filmen?

2012-01-05 @ 07:55:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0