Badminton, grönkålspaj och möte i toscana

Idag gick vi upp lite lagom trötta efter gårdagen och åkte till backahallen för en badmintonmatch. Eller match och match. Jag suger på badminton och mannen är jätte bra så match var det inte snarare Göran som försökte lära mej spela. Det gick faktiskt bra. Vi avslutade med en dubbelmatch mot Anders och Karin som var med och spelade.
Jag blev hel svettig. Badminton är mycket mer ansträngande än jag trott. Vilket var bra för här ska börja spelas mkt badminton :-)

När vi kom hem så städade vi uthyrnigsrummen. Alla blev utcheckade idag och alla blir incheckade sen. Men nu är det klart och vi har hunnit städa inne med och lagat två grönkålspajer. Nu ligger vi i varsin soffa och tittar på möte i Toscana. Här ska ätas godis det är ju ändå lördag. Småbarnen är hos min mormor i kopparberg. Gäller och njuta av en lugn lördags eftermiddag. Fast jag längtar efter barnen. :-/ men de kommer hem igen ikväll. Så imorn ska det mysas med barnen

Hoppas ni har en trevlig dag.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Å nej, ni fikade allt med mig före städningen!! :-)

2012-01-28 @ 15:58:29
Postat av: Anna

Japp vi hade trevligt sällskap vid lunchen av Kicki som ska åka till thailand imorn. Verkar inte alls skönt och ligga på en strand i solen ;-)

2012-01-28 @ 17:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0