Blodsmak i munnen

Jag tror jag dör. Träningen var sjukt jobbig. Efter andra låten höll hjärtat på att hoppa ur bröstkorgen. Och då klämde hon ur sig att uppvärmningen var klar. Jag övervägde att låtsats att jag glömt ett super viktigt möte och gå ut därifrån eller fejka en hjärtattack. Jag kanske inte hade behövt fejka en hjärtattack för det kändes som en var på väg. Om inte annat var spyan på väg fler än en gång. Jag måste helt enkelt träna kondition mer för den existerar inte ens just nu. Spinning varje måndag lunch from nu. Påminn mej om det!

Imorse promenerade jag och de små till dagis. Så fint ute. Folk tittade lite på vägen hem dock. en tom tvillingvagn med en docka i tyder på att den som kör troligtvis är på väg till psyket! ( vilket ligger 2 min bort från vårt hus)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var bra kämpat, nästa måndag kör vi igen, då kommer det att kännas bättre;-)

2012-01-23 @ 21:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0