Hur liten och söt får man bli?

På nyårsafton hade vi finbesök. Ja ni ser ju klädseln vilken två veckors kille var lika snygg dagen till ära.

Jag har så svårt att förstå att mina små kottar var så där små för bara några år sen.

Edith såg ut som en jätte bredvid lille killen. Hon ville väldigt gärna hålla honom i handen och klappa honom lite för hårt helst av allt ville hon nog lyfta upp honom och skutta runt med han precis som hon gör med sin docka som om döpt till Maja. Maja är den lilla dockan som är lika stor som bebisen. Men eftersom hon inte är speciellt pålitlig så tror jag inte Sara och Marcus skulle tillåta en sväng om med Edith. Vi får vänta en sisådär 15 år så är det nog mer accepterat ;-)

Lillkillen med dockor och Edith med sina dockor.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Ååååååååå vill också gosa! Just nu blev ni alla att kännas extra långt bort. Lilla söta bebisen va mysigt. Dock svårt att få min hjärna att fatta att det är med Sara å Marcus gossen bor. Mamma Sara.. ;)

2012-01-04 @ 20:22:15
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Fröken Åberg

Ååå men hur lite och söt kan man vara? Med de finaste nyårskläderna också!!! Jag förstår att Ludde och Efith ville mysa med killen, vem kan motstå?

2012-01-04 @ 21:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0