Idag krävs det mkt kaffe

Bokföringen ska ordnas idag.
jo jag har läst ekonomi på universitetet o jo jag borde kunna det någorlunda bra men fy vad tråkigt. Som tur är kommer Hanna över och hjälper till. Tur att jag har så snälla vänner.

Jag ska även upp till banken idag. Jag bytte bank från handelsbanken till SEB förra veckan. Kan inte annat än säga att Handelsbanken företagssida är under all kritik. Förstår inte vem som har gjort deras system på webben, Måste vara ngn som är helt insnöad i deras system för som ny fattar jag ingenting. Men men bara och byta bank. Jag passar även på att byta privat från swedbank till SEB. Känns bra.
Så idag ska jag lämna in lite papper där och sätta in pengar. Jag måste även få ny kod till min lilla bankdosa. Tryckte fel kod tre gånger igår. Jag måste vara hur vimsig som helst ibland :-/ men det man inte har i huvudet får man ha i benen som min pappa skulle sagt!

Kaffe gör susen en dag som denna!


Kommentarer
Postat av: Fredrik, SEB Kundservice

Hej!

Vad roligt att höra att du blivit ny kund hos oss. Ville egentligen bara hälsa dig välkommen och göra dig uppmärksam på att vi finns tillgänliga dygnet runt på vår Telefonbank (0771-365 365) Om du behöver hjälp när du låst din dosa till exempel... ;-)



Önskar dig en fin dag //



Fredrik Kristenson SEB Kundservice

2012-01-11 @ 13:53:33
URL: http://www.seb.se/socialamedier
Postat av: Anna

Tack Fredrik. Jag känner mej väldigt välkommen och är glad över den bra servicen jag fått.

2012-01-11 @ 22:03:50
Postat av: Isabelle, SEB Kundservice

Hej,



Vad sunt av dig att se över dina banktjänster! Trots att ekonomi inte var ditt hjärteämne ;)



Jag vill även passa på att hälsa dig varmt välkommen till oss och berätta att vi finns ett samtal bort på 0771-365 365 (öppet 24/7) om du har några frågor om felslagningar av koden på digipassen, frågor om företagets ekonomi eller hur man hittar på Internetkontoret... vad som än kan tänkas dyka upp är välkommet =D



Tveka inte att höra av dig //Isabelle R



2012-01-18 @ 13:40:42
URL: http://www.seb.se@socialamedier
Postat av: Jesper, SEB Kundservice

Hej!

Vad roligt att du valt oss som bank! Hoppas att du känner dig välkommen och att vi får en givande relation tillsammans.



Skulle du ha några frågor eller vill ha snabb hjälp så finns vi tillgängliga dygnet runt på vår Telefonbank på 0771-365 365. Sen finns vi även på Twitter och Facebook från kl 8-22 på vardagar om du har några generella frågor.



Önskar dig en trevlig dag!



Med vänliga hälsningar,

Jesper

SEB Kundservice

2012-01-25 @ 13:33:50
URL: http://www.seb.se/socialamedier
Postat av: Jesper, SEB Kundservice

Hej!

Fick se att vi redan besvarat din blogg. Jag ber om ursäkt för att vi skrev till dig ännu en gång! Missade detta tyvärr.



Med vänliga hälsningar,

Jesper

SEB Kundservice

2012-01-25 @ 13:36:37
URL: http://www.seb.se/socialamedier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0