Möblerat om

Idag har jag möblerat om i barnens rum och i vårat sovrum. Det blev så bra i båda rummen. Fotar imorn så ni får se. Mor och syster var oxå här en sväng och käkade lunch. Och hjälpte till lite med barnens rum. Nu sover barnen inte längre i en dubbelsäng tillsammans utan de har varsin säng. Tänkte att de skulle vänja sig tills de får varsitt rum :-)

Nu på kvällen har jag, mannen och krille tittat på warrior en så himlarns bra film. Den rekommenderas!!! vi har även mosat räkmackor. Tänk att det är så gott!

Eftersom det har mosats godis i massor i helgen blir det nog spinning imorn på lunchen. Maria R skulle dit och hon tyckte att jag ska följa med. Tänk va bra det är att ha vänner som månar om varandras hälsa ;-) idag har jag inte rört mig mer än när jag kånkat garderober och sängar tvärs över golven fram och tillbaka.

nu är det sovdax. God natt.

Edith fotar gärna själv med iphonen här i sällskap med Maja hennes docka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0