Shop til you drop

En dag i Ullared på gekås och bilen väger massa massa mer hemåt än vad den gjorde dit. Jag har handlat städgrejer till tusen. Skurmedel, diskborstar, diskmedel, disktrasor, fönsterputs m.m förståss på företaget för det är ju där jag städar. men jag har även handlat lite utklädningskläder till barnen Pippi Långstrump och spiderman, pippitält, lite kläder, godis ;-) badmintonrack för nu ska jag och mannen börja träna badminton till de små blev det varsin innebandyklubba så de kan vara med och spela samtidigt som vi spelar (hmm...säger man spela badminton? Ja det måste man göra. Borde nog lära mej det först iaf så jag säger rätt :-) (saker till oss handlade jag så klart inte på företaget bara för och göra det klart! )

Vi har iaf haft en trevlig dag väldigt effektiv shopping. Men jag har grym träningsvärk sen igår. Ska verkligen försöka gå på piloxing en gång i veckan. Tona kroppen lite :-)
Jag har knappt kunnat böja mig ner för att ta upp saker. Kanske är bra för plånboken iofs.

Nu blir det bilfärd i några timmar. Ska nog sova lite för igår la jag mej sent. Hade finbesök från Australien igår. Anna. Vi hade jätte trevligt. Broccolisoppa och två flaskor vitt och massa prat om allt från politik till barn. Tråkigt att hon bor så långt bort! Måste bli att planera en Australien resa :-) Ne nu ska jag vila någon timma tills det blir kaffe i Jönköping.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0