Smygfotar på banken

Idag har jag varit på banken och gjort klart alla mina papper. Nu ska snart alla konton vara avslutade på andra banker och allt samlat på SEB känns skönt. Här ska det bli ordning och reda.

Efter banken gick jag till Njoy och tränade body pump. Här ska byggas muskler beach 2012 here i come ;-)

Kanske lite fel tänk då jag åt glass med Sara och Arvid efteråt. Eller rättare sagt Sara. Arvid är ju bra sex veckor vilket gör glass ätandet lite svårt.

Jag fick även mysa med honom en stund. Små små små kottar är ju så mysiga och framför allt Arvid. Han har ju så så så söta föräldrar. Oj va smicker det blev här. Kompensera till alla andra alla bebisar och föräldrar som oxå är så så så söta och mysiga.
Längtar tills vårens babyboom.

Nu på kvällen blev det fika med Hanna och sen middag som Hanna och jag gjorde. Tomatbaserad fisksoppa. Gott! Då hade även våra män kommit hem.

nu blir det film med mannen dvs naturgodis och kaffe. Jag måste helt enkelt träna imorn med med tanke på alla sötsaker idag ;-)

Tog en bild på banken men jag hann inte få till ngn bra då min bankkvinna kom tillbaka så fort. Ville ju inte ta en när hon såg. :-)


Kommentarer
Postat av: Sara

Åh, tack för en toppenmysig dag! Vi gör om det snart! Arvid och Marcus hälsar:)

2012-01-26 @ 21:59:55
Postat av: anna k

Haha :)

Bra fotat! Jag ska också Ta tag I träningen nu efter 5 veckors uppehåll. Börjar lite soft med pilates om en timma. Ska tänka på dig och bli inspererad när det börjar gå emot ;-)

2012-01-26 @ 23:21:29
Postat av: Camilla, SEB Kundservice

Hejsan! Såg dig blogg och vill välkomna dig till SEB! Har du frågor eller funderingar kring ditt engagemang hos oss, tveka inte att höra av dig. Du når oss dygnet runt på Telefonbanken 0771- 365 365. Vi finns även på facebook.com/sebsverige och Twitter.

Det är en väldigt fin blogg du har med fina bilder : )

Önskar dig en trevlig dag.

//Camilla

SEB Kundservice

2012-01-30 @ 10:39:06
URL: http://www.seb.se/socialamedier

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0