Undra om jag måste kliva upp idag

Nu ligger jag fortfarande i sängen och önskar att jag inte behöver kliva upp. Har redan varit uppe en sväng vid sex och gjort välling, startat Pippi Långstrump på tvn och satt barnen i soffan. men skulle vilja ligga kvar här sisådär fram till kl 10.
Hörde hur hantverkaren var här för en stund sen och greja lite i badrummet för ni trodde väl inte det var klart?

Jag har renoverat och renoverat ute i vårt stora rum i måndags och tisdags. Igår blev det klart. Eller nja måste måla listerna en gång till och sätta kort i de tomma tavelramarna. Bodil som bor där nu måste undra varför jag har satt upp 9 tomma tavelramar :-) men annars är det klart.

Idag ska jag sitta med bokföringen och försöka lära mej SEBs internetbank, oh så spännande.
Men ikväll ska jag på after work och hockey mkt mer spännande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0