Ännu en fredag i gamla byn

Vi är i Hallsberg även denna fredag. Jag hämtade barnen tidigare från dagis och åkte hem till min mor och far. Min mamma hade köpt filmen törnrosa som vi tittade på. Fast jag somnade på slutet så jag vet inte hur den slutade men en Disneyfilm slutar ju alltid lyckligt :-)

Nu kom vi precis in från en tur till hästhagen. Vi tog med oss knäckebröd och bjöd de fyra hästarna på Fredagsmys. Det var uppskattat iaf av långlugg den största hästen för han åt upp allt.

Mannen är på kickoff idag så vi kanske stannar här över natten. Jag vill ju se let's Dance finalen och barnen sommar ju innan den. Vi får se hur vi gör.

Trevlig fredag på er!

Min far med barnen på väg till hästhagen.


Kommentarer
Postat av: Anna i Aussieland

Fint kort! Vad skönt att du har dina föräldrar så nära, spelar ju ingen roll hur gammal och vuxen man än blir: ens egna mamma o pappa är ju ändå alltid BÄST!

2012-06-02 @ 09:21:10
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com
Postat av: Anna

Håller helt med dej Anna. Föräldrar är bäst!

2012-06-02 @ 19:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0