Fullt ös med huvudvärk

Idag har jag irrat runt här hemma med en jobbig huvudvärk. Vet inte om det är rumble och wordfeud beroendet som gör mej alldeles trött i huvudet. Jag är inte van att använda min hjärna så mkt :-) kanske är träningsvärk. Kan man få det i hjärnan?

Jag har iaf haft ett gäng tjejer här som gjort ansiktsbehandlingar och kollat på produkter. Ett väldigt trevligt gäng.
Jag bjöd på lite tilltugg men jag kände mej så tung i huvudet att jag inte riktigt var på topp men jag hoppas att det inte märktes för mkt.

Nu på kvällen har jag och mannen tittat på project runway. Jag gillar verkligen det programmet.

Jag är oxå väldigt glad för senaste veckan har jag fått två så fina mail från tjejerna down under. Anna och Emmy helt oberoende av varandra. Tänk vad lite fint mail kan göra mej glad :-)

Imorn kommer en journalist och ska intervjua mej för tidningen företags magasinet. Det kommer jag nog avboka som det känns just nu. Huvudvärken tar kål på mej. Men vi får se förhoppningsvis mår jag bättre.

Lilla Svea har sällskapat med mej idag


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Klart man kan få träningsvärk i hjärnan men jag tror nog att din hjärna är mer vältränad än att du får hjärnträningsvärk av wordfeud. Krya på dig i alla fall vännen!

2012-06-12 @ 23:21:05
Postat av: Kicki

Nä, det märktes inte. Du håller kanske på att bli sjuk..

2012-06-13 @ 07:51:02
Postat av: Kicki

Krya!!

2012-06-13 @ 07:51:54
Postat av: Anna i Aussieland

Krya på dig vännen! :-)

2012-06-13 @ 10:09:16
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0