Jag trodde aldrig jag skulle säga detta...

Men i lördags kväll så var mina föräldrar över. De hade passat barnen medan vi var i Uppsala så de kom in och lämnade dom och samtidigt tog med sig middag. Hur skönt var inte det :-) men iaf. Mina barn tycker det är kul att spela spel på iphonen. Jag har aldrig spelat ngt men jag såg hur min mor spelade klart ngt pusselspel efter att Ludde tröttnat då kom jag på att jag borde ladda ned wordfeud åt henne. Jag har aldrig spelat det och fattar inte grejen med det men jag tänkte att det säkert kunde vara nåt för henne. Men jag kunde inte lämna ifrån mej hennes mobil när jag började testa det lite. :-/ igår laddade jag ner det åt mej själv :-) nu är jag som alla andra var för sisodär ett år sedan drygt fast i wordfeud träsket det trodde jag aldrig jag skulle bli. Min man var inte allt för glad över min nyvunna hobby när jag tog med mig mobilen ner i sängen :-)

Men om ngn känner för en match med en rookie så heter jag alunander. Bring it!


Kommentarer
Postat av: Anna

Ja som ni förstår var inte det jag aldrig trodde jag skulle säga att mina föräldrar var här för det är de ofta :-)

2012-06-11 @ 09:13:37
Postat av: Kicki

Jag är på! Ladda ner Rumble oxå då- ännu roligare, snabbare och kul!!

2012-06-11 @ 10:53:44
Postat av: Anna

Det ska jag göra Kicki låter farligt om det är roligare :-)

2012-06-11 @ 11:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0