Men åh hur klantig får jag bli

Jahopp egentligen skulle vi vara hos tandläkarn nu med Edith. Men eftersom min förundersökning när jag ska någonstans brukar vara minimal. Så frågade jag min man imorse var karla folktandvården låg. Att det inte fanns ngt som hette så visste jag inte. Uppenbarligen inte min man heller. Utan han beskrev vägen till karla vårdcentral. Så dit åkte jag och kunde inte hitta tandläkarn. Jag kunde ha letat länge för den finns inte. Jag skulle till hertig karls folktandvård. Låter ju som om de ska ligga på samma ställe ju :-/ de borde byta namn på det stället så man vet vart det är. Hertig karls my ass!

Så så här glada är vi i bilen på väg till dagis. Säkerligen lite fattigare då vi åker på en straffavgift men sånt är livet för den virrige ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0