Ny mugg favorit mugg

Idag har jag uträttat ärenden på stan. Jag ställde in intervjun på fm så jag fick vila. Så Huvudvärken släppte strax innan lunch. då promenerade jag upp på stan med Hanna och Alfred. Vi åt god lunch på Ingeborgs därefter promenerade vi till våra små. Där hittade jag helt underbara tavlor och muggar. Muggar med sugrör som sitter fast och fungerar som fot på glaset. Ludde och Edith blev överlyckliga när jag kom till dagis och hade med mej dem, jag hann inte hem emellan för efter mina ärende på banken så mötte vi upp med Sara och Arvid, Anna och Nora. En kaffe på vasa hann vi med :-)

Efter dagis gick vi till parken och lekte. Eftersom jag gick upp på stan hade jag varken bil, cykel eller vagn med mig till dagis och att gå hem i ett sträck för barnen är lite för långt, så parken blev ett lagom stopp. Vi lekte i ngn timme sen gick vi hem och badade i poolen, lagade mat och Hanna, Alfred och Johannes kom över. Efter att barnen lagt sig tittade vi på en Irene Huss film. Helt okej. Väldigt spännande. Nästan så mitt hjärta inte klarade av det :-/

Nu tittar vi på en jätte bra film som heter ngt hurricane. Baserad på en sann historia. Jag gillar sånna filmer :-)


Ludde släppte inte muggen på länge i parken.


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Cutie! Kul att Ludde gillade muggen!! Låter som en mysig dag!!!

2012-06-14 @ 22:45:24
Postat av: Johanna

Har du lagt ner bloggen? Eller är det bara för sommaren? Saknar de små uppdateringarna om ert liv, även om en träff eller ett samtal kanske skulle vara bättre ;) Blir ju aldrig av känns det som, en bara jobbe och jobbe och jobbe.
Kram på dig och familjen!

2012-07-15 @ 10:32:44
URL: http://johanna.funnelweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0