Angående toalettlektyr

Jag skulle vilja påstå att jag är
Väldigt postmodernistisk. Så där så jag alltid gör ngt samtidigt som ngt annat. Kanske inte är speciellt smart för själen eller kroppen. Samtidigt som jag gillar att vara effektiv. Känslan av att snabbt hinna med massa saker och helst göra det samtidigt. Detta innebär att när jag sitter framför dator för att bokföra, betala räkninar, svara på mail och andra saker som ska göras så gör jag det helst samtidigt. Gärna med tvn på. Spotify på. Tvättmaskin och diskmaskin igång. Detta innebär även att jag oftast bloggar samtidigt som jag nattar barnen eller som nu sitter på toaletten. :-/ toaletten behöver alltså ingen hemmets veckotidning som jag påstod imorse, inte när jag alltid har mobilen med mej.

Var ska jag nu placera hemmets veckotidning? Kanske så där lite tjusigt på soffbordet som i inredningstidningar när man lägger fina tidskrifter och viktiga böcker framme så man ska se lite intellektuell ut! Passar en hemmets där? :-)

Stora funderingar på toaletten ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vill du ha tidningarna i någorlunda gott skick så skulle jag ta toaletten :) Fast dina barn kanske är bra på att hålla fingrarna i styr. Mina läser alla tidningar de kan komma över... och gör det "ordenligt" också.

2012-03-06 @ 12:46:05
URL: http://johanna.funnelweb.se
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Du är underbar!! Haha!! :-)

2012-03-06 @ 23:12:06
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0