Bebismys!

Torsdags träningen hann jag med idag. Tillochmed en bastu efteråt. Så skönt. Det bästa var dock tjejerna som gjorde mej sällskap. Jag gjorde allt för att de inte skulle märka att jag satt och lyssnade på dem (hålla mej för skratt var svårt). Deras diskussion om att de sett via hemnet att folk har bastu i badrummen, vilket var så fel bastun ska ju vara i källaren! Eller i garaget?!?? Den diskussionen var galen.
Eller hur fettsnålt man måste äta. Crème fraîche eller grädde i sås var inte att tänka på. Det som fungerade var kvarg. Det kunde man även blanda med fun light smakade som yoghurt???
Ngn som har, Törs, Vill Testa. berätta gärna hur det smakade för det låter inte gott. Den diskussionen var ännu värre men underhållande.

Efter träning fick jag god linssoppa hos Anna och Nora. Sara och Arvid gjorde oss sällskap. Bebismys!

Lille Arvid somnade av alla intryck av babygymmet


Kommentarer
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

D stämmer m kvargen, finns 0,1% fetthalt så visst går d :-) jag har inte testat m funlight själv men det går nog.. För det som inte vill äta riktig yoghurt...

2012-03-10 @ 00:41:01
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0