Bröllopsdagen

Idag är det ett år sedan jag och min man gifte oss. tänk att ett år redan har gått. helt galet.

för ett år sedan stod vi i förmaken till kyrkan. (kl är nu 14.55 när jag skriver) Klockorna ringde klockan 15 och Yirumas river flows in you började spelas på pianot. Det var en underbar känsla i kroppen att stå där med mannen jag älskar och vill leva mitt liv med. De som gift sig (hoppas jag)  kan säkert känna igen känslan som pirrade runt i kroppen. alla vi älskar och håller kära satt och väntade på att vi skulle komma in. Inmarschen gick på skakiga ben. en och en annan glädjetår rann oxå ned på kinden när vi gick in. och vad jag såg var det inte bara vi som grät ;-)
När jag sitter här och tänker tillbaka på dagen blir jag alldeles lycklig. jag är det till vardags med men minnet av bröllopet är så fint. Vi kunde inte ha haft ett bättre bröllop. Allt bara flöt på så där som det ska göra och var det ngt som inte gjorde det så kommer jag inte ihåg det =)
ett år efter bröllopet är jag mer kär än jag var för ett år sedan och då var jag inte lite kär. Vi är helt enkelt ett sånt där par (i vissas omgivning jobbigt par i andras underbart par) som älskar varandra mer och mer för tiden som går.
grattis till mej och mannen. första året ska ju vara värst, kan det verkligen bli bättre än vad vårt först år varit?

Kommentarer
Postat av: Åsa

2012-03-26 @ 18:24:41
Postat av: Åsa

Grattis på er dag!!

2012-03-26 @ 18:34:23
Postat av: Emma Åberg

Grattis Anna och Göran! Dagen ni gifte er var verkligen härlig! Det är fantastiskt att höra och se hur förälskade ni är! Önskar er många fortsatta lyckliga år tillsammans!

2012-03-26 @ 21:17:12
Postat av: Heidi

Åh grattis!! :)

2012-03-26 @ 22:03:04
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Verkligen underbara bilder. Så kul att ni har dem. Helt klart en av de bästa dagarna i mitt liv med, å då inte bara för att jag träffade Magnus :)

2012-03-26 @ 22:26:36
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0