Byta PT

Nu på fm har jag haft ett toppen möte. Gjort en ansiktsbehandling och bokat ny PT. För visst måste det vara fel på min förra PT. Inte var det mej det var fel på :-/ Ne då jag tror bara att det är bättre att anlita en PT/dietist som har egna barn dvs varit gravid förstår hur det är med sömnen och att tiden kanske inte alltid finns där. Men nu ni ska det bli andra bullar.

Ikväll hade jag tänkt tapetsera men de verkar inte bli klara. Så det blir middag med mor, far, Hanna och Johannes.

Men först kommer Anna, Nora, Karina och Vincent över. Trevligt värre.

Nu ska jag iväg och handla ngt att fika på :-)


Kommentarer
Postat av: Heidi

Jag tror det är viktigt att ha en PT som verkligen förstår ens familjesituation, oavsett om det är med småbarn eller vad som helst! Själv tänkte jag anlita Olga Rönnberg så fort pyret har kikat ut! ;) Sen har det väl lite med motivationen att göra oxå ;P Kram på dig!

2012-03-09 @ 17:43:22
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Ja, alla har ju inte tid att träna fyra-fem gånger i veckan.. Själv har ja ff inte tränat sen Tintin föddes.. Ganska precis 2 år.. Hehe! Men ja längtar efter ett hårt pass..

2012-03-10 @ 00:45:14
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0