Den där grisskära...

...Det är jag! :-) Peace out för mej!
Ska hoppa in i duschen och känner mej oerhört duktig som åkte iväg på spinningen :-) o ja så töntigt lycklig är jag. (göran säger att jag är så olik mej på många bilder men denna är ju jag upp idagen ;-) )

Tomatsoppa står på spisen (fryst i mikron) ska bara duscha sen ska det bli lunch!

Ska iväg till sjukhuset efter lunch och hälsa på världens bästa farfar, free det handla för att göra hemmagjord pizza sen ska barnen hämtas.

Tänk att denna dag som börja så segt kan avslutas så bra :-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Heja dig va duktig du är! Kom hit på en powerwalk-lunch nån dag!:)

2012-03-07 @ 14:27:18
Postat av: Anna

Mer än gärna Fia. När?

2012-03-07 @ 15:17:27
Postat av: Fröken Åberg

Bra där Miss Piggy!!!

2012-03-07 @ 15:54:55
Postat av: anna k

Haha, det är bra det! Hejja du! <3

2012-03-07 @ 22:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0