Engelsk tant

Vad jag minns var inte jag klädd som en engelsk tant när jag var liten men efter att jag och barnen inventerat en banankartong med mina och min systers gamla skor får jag nog tänka om :-)

Edith vägrar ha några andra skor på sig nu. :-/

För er som undrar har jag inte bloggat på länge för vårt internet är nere och det fungerar inte att ladda upp bilder via 3G :-( därav har jag inte velat blogga. Nu sitter jag hemma hos Hanna och Johannes och lånar deras nätverk för att betala leveratörer, skicka fakturor och bokföra samt att blogga :-) förhoppningsvis har vi nät om någon/några dagar!


Kommentarer
Postat av: Anna

Den här bilden försökte jag få upp i söndags. Det var då hon sprang runt i skorna. Nu har jag gömt dem så hon glömmer bort dom.

2012-03-20 @ 09:20:02
Postat av: Karin

Haha vilka underbara skor =)

Hög tid att träffas omg!

2012-03-20 @ 12:35:49
Postat av: Ellinor

Hihihi påminner som seglarskorna jag hade några sommrar när vi va typ 8. Vackert vackert!

2012-03-20 @ 18:16:14
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0