K1 och behrnska sviten

Nu har jag precis kommit hem från lunch på K1. Caesar sallad. Väldigt god. Jag älskar ju romansallad. Gott Gott. Petade bort de flesta av brödbitarna och tog endast lite dressing dock. Gjorde inte speciellt mkt. Det var gott ändå.

Angående receptet på müslin ska jag höra med Åsa. Så det inte är hennes überhemliga gammelmormors mors recept. Så hon blir ledsen att det finns på min lilla blogg iofs kanske de inte hade müsli på den tiden men ändå :-)

Idag bokade jag in mej och mannen till behrnska sviten på behrn hotell på lördag. Vi ska ha en mysig kväll han och jag. Ut och käka o förlusta oss :-) ser väldigt mkt fram emot det. Mest kanske söndags fm då man kan äta frukost lääääänge och läsa tidningen ifred men lördags kvällen ska inte gå av för hackor heller ;-)

Dagen till ära har jag gjort en stram knut i nacken. Känner mej så ordning gjord så. Ja menar då gör det väl inget att man har en eller två fläckar från barnens kladd på tröjan och byxorna ;-) ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0