Längst in i skåpet ligger gamla mackan

När jag skulle ta fram färgen till kottarna som vi skulle måla hittade jag en oinbjuden gäst i garderoben. En gäst som verkade ha legat där i några veckor. En gammal skinksmörgås som jag antar att ngn av de två små lagt där. (jag hoppas verkligen inte det var Göran. Även om han är virrig i ibland)

Vi slängde iaf mackan och målade kottarna. De ska hänga i påskriset. Kommer bli så fint. Barnen blev väldigt stolta och jag med. De blandade färg hej vilt. Tur att vi hunnit städat och gjort klart innan mannen kommer hem ;-)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, vilken bra idé. Det ska vi också göra!

2012-03-29 @ 19:17:32
URL: http://johanna.funnelweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0