Latmasken

Idag borde jag gå till gymmet på lunch. Men jag har ingen som helst motivation. Skulle helst inte gör ngt idag. Jag tror att det är sömnbristen som gör mig sååå omotiverad till allt. (min man skulle inte kalla det sömnbrist för mej för allt är värre för honom dvs han vaknar mer på natten än jag men han är ju inte i behov av lika mkt sömn som jag :-). )

Idag står bokföring på schemat samt att gå till banken. Och det vore ju perfekt att gå till banken först sen till gymmet. Tror att det är lunchspinning, åh så trist det låter. men i em/kväll kommer Madde och matte så då kan jag inte gå och träna (som om jag velat gjort det annars ;-) bra ursäkt) får se om det blir så perfekt så jag går till gymmet eller vad som händer. En långpromenad i solen med Wilma låter ju trevligare.

Hoppas ni får en bra dag

På väg hem från dagis. SOL!!!


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Maniana, maniana! Man kan ju inte vara på topp varje dag! Träna ska man göra när det känns kul annars förstör man det roliga (säger den som ätit chips och legat och latat sig på stranden i två veckor)!

2012-03-07 @ 11:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0