Målat och tapetserat älgtapet!

Dagen har ägnats åt renovering och förbättring av uthyrningsrum samt vår utbyggnad.

Jag och praktikant har målat trappen i smedjan, gjort rent avlopp och ac, handlat gardiner, gardinstänger och mörkläggningsgardiner. Vi hittade även ett matbord på fyndavdelningen för hela 199 kr. Vilket kap. Sen åt vi självklart lunch på Ikea :-)

På em har jag tapetserat vårt sovrum. Har bara en vägg kvar. Tycker själv att det blir riktigt snyggt. Jag är så nöjd med valet av tapeter :-)

Imorn ska byggarna slå ut väggen mellan utbyggnaden och huset. Wihoo!!!

Nu är ska de bara installera elen, måla taket, slå ut väggen och bygga in elskåpet. Sen kan vi flytta ut sovrummet.

Sovrummet med älgtapeten (om ni kan se älgen?) :-) färgerna blir lite fel eftersom vi inte har ngn bra lampa i rummet.


Kommentarer
Postat av: anna

Älgko? :-)

Häftigt verkar det I alla fall!

2012-03-15 @ 09:04:05
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Jag ser ingen älg! Kan du inte rita ut jur du menar? :-)

2012-03-15 @ 22:53:20
URL: http://killas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0