Nafs

Gårdagen gick i ett nafs. Arkitekten var här. Vi diskuterade ombyggnaden av garaget och nybyggnaden till verksamheten. Hann slänga i mig lunch. Sen bar det iväg på jobbintervju. Gick bra. Verkar vara ett kul jobb. Får se om de är intresserade av mej.

På kvällen åkte jag, Edith och Ludde och åt på McDonalds Med min pappa. Barnen tycker så mycket om sin morfar. Men och andra sidan gör ju jag det med :-) deras mormor med för den delen.

Imorse kom Rebecka och Esther förbi. Strax efteråt kom Fia och Alice så vi tog en promenad ut till naturens hus med Svea och Wilma oxå. En riktigt trevlig promenad på morgonen. Härligt med vår. Sen stannade Fia och Alice. Vi hann med att fika två gånger Fia hade med egen gjord rulltårta. Vi hann även med lunch och leka lite. Alice har blivit stora tjejen hon traskade runt en massa. Senast jag såg henne kröp hon. Efter lunch kom Anna och Nora förbi. Därav fika nr 2. Hon hade med kakor och mums mums. Gott.
Promenad nummer 2 gick till dagis. Hämtade barnen tidigare. Det är ju ändå fredag :-)

Nu är min mor här. Vi ska göra räkmackor och titta på tv. Mannen for till Madrid idag. Är lite avis på honom. Jag vill oxå ha lite sol.

Nu börjar utbyggnaden bli klar. Elen, tapeter och golvet kvar. Läääängtar. (jag vet att jag tjatar men jag ser så fram emot våra nya rum) :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0