Nätverkande och lathet

Idag är jag lat. Så där bekväm av mig att jag gjorde en knut i håret idag igen. Perfekt. Ville inte duscha håret idag eftersom det sliter att tvätta håret varje dag. Så jag hade inte mkt till alternativ när jag valde dagens frisyr. Det fick helt enkelt bli gårdagens idag igen :-)

Idag var jag dessutom iväg på ett nätverks möte där knut passade perfekt så där lite business :-). Blev medbjuden av en vän på lunchmötet. Jag måste säga att människor i grupp kan förvåna mig. Det var trevligt och så. Det var det. Väldigt blandad skara folk, då endast en från varje yrkeskategori får finnas med. Det ska inte vara ngn konkurrens medlemmarna emellan. Men jag vet inte om det var för mej. Det tål att tänkas på. Möjligt att jag inte kan döma efter endast ett tillfälle. Men som sagt människor i grupp. Det är ngt speciellt. Det kändes lite så där som en skolklass. Vissa kanske inte blir äldre än 15? Shargongen (vet inte om det stavas så?) var lite sexistisk för min smak. Oj va pretto jag låter men jag tycker faktiskt att det var det.

Det var kanske bara denna gång?

Vi hade iaf trevligt utöver det och jag kan förstå poängen med att vara med i sådana nätverk. Make money! Kontakter är det bästa i företagsvärlden så jag ska inte säga aldrig för saker och ting ändras :-)

Hoppas ni får en trevlig helg!

The lazy one ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0