Så pissed på mej själv, ryanair och Google chrome

Jaha nu har jag bokat en biljett till Bryssel i onödan. Inte att jag inte ska dit för det ska jag. Jag ska ju bli moster och vill självklart träffa den lilla krabaten. Så till den 13 april har vi bokat varsin biljett jag och mannen. Eller jag har ju två nu för jag har bokat en i Anna Lu. Känner ni ngn som heter så kan hon få en tur och retur bryssel!

Jag bokade med Ryan och de har ju ingen sida längre där man får kontrollera så alla uppgifter är rätt ifyllda (det hade de förr) och jag som använde mej av Google chromes ifyllnings funktion och tittade inte så det blev rätt! Hmm i'm so stupid. Men men man lär sig av sina misstag och det man inte har i huvudet får man antingen ha i benen eller i mitt fall i plånboken :-(

Dumma dumma mej! Men jag längtar till Bryssel nu!

Ska krama om mannen nu som fick ut för att jag blev arg på mej själv, Ryan och Google! Inte nådig ilska!

God natt!


Så här kände jag mej när jag upptäckte misstaget!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0