Skatteverket och trav

Idag har jag och min praktikant varit på Skatteverket och utbildat oss om aktiebolag. Moms, vinstutdelning, deklaration, arbetsgivare m.m det var lärorikt och lite tråkigt :-)

Vi har även handlat, städat och tvättat de vanliga sysslorna. Jag var även och handlade en resesäng på våra små till uthyrningen. Vår resesäng har svärmor hemma hos sig. Jag hann även byta några ord med Emma vilket är trevligt. Veckorna tycks springa iväg.

Just nu är jag på väg till travet i Örebro. Det är tjejkväll. Ska bli trevligt. Jag och mamma :-)

Hann med att baka en citronmaräng paj. Det är ju så gott. Ska jag ut och förlusta mej måste barnen och mannen hemma få ngt gott. ;-)

Hoppas ni får en trevlig fredags kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0