Skön slappar söndag

Tänk att det var så länge sen jag var ute på krogen att det kändes lite konstigt att vara där. Vilken köttmarknad. Hade totalt glömt bort det. Men kul hade vi. Det blev tillslut bara jag och Anna som gick ut. De andra hade olika anledningar att inte följa med ut. Jessica var redan där, hon smet tidigare från festen för att gå ut och skaka rumpan. Vi kom inte dit förrän till kvart i ett. Vi hade så kul innan så det blev en timmes dansande på ritz. Nu är jag dock väldigt taggad på att gå ut igen. Jag är sämst på bakfylla blir alltid festsugen när jag är bakfull.

Idag har jag haft en skön slappar dag. Tog sovmorgon till elva. Gick upp och åt frukost. Hanna och Johannes kom över på kaffe. Därefter kom Anna och Erik. Snackade lite skit. När de gått gick jag ut och cyklade lite och njöt av vårvädret. Lite kallt dock. Passade på att handla. När jag kom hem för att äta lunch kom Jessica över. Vi satt och pratade ngn timme om kärlek :-)

Nu på kvällskvisten har jag städat i uthyrningen, betalat räkningar och hör och häpna varit ute och sprungit. Sitter och svettas i soffan framför teen mom. Ska hoppa in i duschen innan mina små älsklingar kommer hem. De har varit med sin mormor och morfar hemma hos min mormor i Kopparberg idag. Saknar dem och min man nu.

Hoppas ni haft en trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0