Svärmor

Efter en förmiddag med städning tillsammans med min praktikant :-) i know jag har en praktikant att köra med. Guld ju. Ne då nu är jag en väldigt snäll arbetsgivare. Så vi har träning inlagt på arbetstid. De ni försök förhandla fram det :-) vi ska upp till banken efter träningen och sen käka lunch. Vilket jag antar att jag bjuder på. :)

Efter lunch måste vi promenera lite för att smälta maten sen ska vi hem och göra schema för hans tid tillsammans med mej. Vad vi ska hinna med och vad han vill lära sig!

Det blir iaf bokföringens grunder, utbildning på Skatteverket, städning, tvättning, göra frukost kanske en och annan hämta på dagis ;-) m.m det kommer bli två bra veckor!

Nu ska jag ut och springa medans krille är på gymmet. Jag har mina nya springskor som jag fick av svärmor igår :-) vet inte om det var en hint för att jag borde röra mej mer, haha. Ne då vi har samma storlek vilket är toppen för hon har god smak när det gäller skor. Så igår fick jag ett par som hon egentligen tänkt lämna tillbaka. Så snällt så!

Nu ska här springas, jag har alltid önskat mej ett par skor som springer av sig självt kanske dessa kan det. Vi får se!


Kommentarer
Postat av: Matilda m Tintin & Tuvali

Vilken toppenarbetsgivare!! Kan ja få jobb hos dej sen? Eller så kan ja va dagmamma :-) göttgött!

2012-03-12 @ 14:34:30
URL: http://killas.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Säg till om skorna sprang av sig själv. Har också alltid önskat mig sånna!

2012-03-12 @ 17:44:13
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja säg till matilda om du blir dagmamma två barn på kö från oss.

2012-03-12 @ 18:08:03
Postat av: Heidi

Jag är lite långsam när det gäller fattningsförmågan... Men kan inte du klargöra - vad jobbar du egentligen med? Jag menar, jag vet ju att ni har B&b:t med allt som hör till det. Men mer? Vet att du har nämnt hudvårdsprodukter, möten med banker, bokföringskurser osv. Heidi fattar inte riktigt... Hur du hinner med har jag heller ingen aning om!! Hihi... =)

Kram

2012-03-12 @ 19:06:05
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0