Tuttar i badhuset

Nu är vi på väg till Hallsberg för att bada. Bara en sisodär 20 min sena :-/ stackars Uffe och Olle får vänta en stund på oss. Jag fick leta järnet efter en bikini som var lite mer täckande. Hade glömt min,som jag brukar ha, hos mina föräldrar. Så det fick bli en sporttopp istället. Här ska inga bröst titta fram i badhuset. (med två barn klängandes är det svårt att hålla alla delar på plats.) Nu var dock min mor och far så snälla att de ska möta upp oss utanför badhuset och ge mej min bikiniöverdel. Ringde och beklagade mej lite :-/ snälla föräldrar är det inte alla som har så jag är väldigt tacksam över mina!

Ludde har slutat med nattblöja inatt föresten. Han bestämde sig igår när vi var på Coop. Han behövde inga blöjor för han skulle sluta med det. Sagt och gjort nu är han helt blöjfri. Vår stora kille.

Ha en trevlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0