30 års fest

Ikväll är det 30 års fest för matte. En överraskningsfest så jag hoppas i stundens skrivande att festen inte kommit igång senare än vad som var planerat. Jag vill ju inte förstöra surprisen. Vi skulle ha varit där. Varit med och överraskat honom. Men så blev det inte. Tyvärr. Jag hade sett fram emot festen men sånt är livet.

Så istället står jag i badrummet och färgar håret. Ngt som jag egentligen inte vill göra eftersom jag var nöjd med min färg. Men för er som inte visste det och det hoppas jag är många så är jag gråhårig. Eller grå och grå jag är vithårig. Idag när Peter och Maria var över på en fika så såg maria mitt gråa hår och det betyder att jag måste färga det. Det måste visserligen varit 5 månader sen sist så jag gör det inte speciellt ofta men det är tråkigt. De vita stråna är nog min man som smittat mej med jag menar delar man kudde med varandra i fem år borde några strån bli smittade :-)
Eller så är det b12 brist.

Nu ska här sköljas ur resultatet kommer sen.

Fläcken i pannan borde snarast tas bort ;-)


Kommentarer
Postat av: Fia

Tråkigt med festen, men det blir ju tyvärr inte alltid som man tänkt sig. Jag såg inga vita strån i går... Måste ha kommit fram under natten:)

2012-05-12 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0