Är man i Hallsberg blir det picasso

Idag tvättar jag för fullt. Fast inte hemma utan hos mina föräldrar. Vår tvättmaskin hemma är trasig. Den ska förhoppningsvis bli lagad idag för tvätten bygger snabbt på hemma hos oss Jag hade med mej tre stora säckar alltså sopsäcksstorlek för tvättning. Som tur är hade min pappa redan tvätta en säck. Eftersom jag tvättar tvätten från uthyrningen själv kanske ni förstår att det blir mycket tvätt snabbt.

För att ha lite trevligare under tiden har jag sällskap av Fia och Alice. Mkt bra att kunna kombinera saker. Nu har vi handlat mat på Picasso världens bästa kebabhak. Varsin kebabsallad blev det.
Här ska mumsas!

Picasso i hallserg


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Mmm, har inte ätit där sedan gymnasiet men vill minnas att det är mycket gott på menyn, brukade mest bli tonfiskpizza för mig dock. Hälsa Fia och Alice!!!

2012-05-11 @ 17:47:31
Postat av: Anna

Åh Emma då ska du och jag göra en utflykt ngn dag så du får äta lite god kebab ;-) vi måste förövrigt ses för en frukost snart!

2012-05-11 @ 21:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0