Är man sjuk får man bjuda på glass

I förmiddags ringde det från dagis och varje gång dagis kommer upp på displayen går ett NEEEEEJ genom kroppen. Dagis ringer bara när någon av barnen är sjuka. Denna gång var det från gosan de ringde, då gäller det Edith. Min lilla tjej hade över 39 graders feber. Så det var bara att ställa in lunchen och åka o hämta henne. När jag var på väg dit kom jag på att min man kanske kunde passa henne över sin lunch så jag ändå kunde möta upp med tjejerna och det gick bra :-)

Jag hoppas att Edith inte blivit smittad med vattenkoppor. Det vore inget kul nu när vi ska på bröllop i helgen och min syster med lilla Oscar kommer hem imorn, tror jag. Sen hade jag planerat att shoppa en klänning till bröllopet eftersom jag inte har ngt att ha på mej (låter som en klyscha men det är sant)
Men det ordnat sig säkert. Ngn som kan barnvakta ngn timme? Tisdag eller onsdag?

Är man sjuk får man glass, eller åtminstone bjuda sin bror :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0