Bröd i brevlådan

Imorse när vi skulle äta frukost, eller min man och barnen skulle jag låg och sov :-) så hämtade han tidningen i brevlådan och där bredvid dagens NA låg det en påse från jeremias bageriet i wadköping med en limpa i. :-) Uppenbarligen en vänlig själ som tidigt på morgonen handlat där själv och sedan tyckt att vi skulle få nybakt bröd till frukost. Så hen cyklat förbi och lämnat en limpa vid tidningen. Jag har ju mina aningar om vem det var eftersom vi emellan åt lämnar bröd hos "grannen" när vi ändå går förbi.

Min man valde att väcka mej så vi kunde äta tillsammans vilket var uppskattat av mig. Frukosten är dagens viktigaste mål och den avnjuter jag helst tillsammans med min familj.

Halvt uppäten limpa i knövlig påse :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0