God morgon måndag

Sorry för den jätte dåliga uppdateringen över helgen. Jag kände helt enkelt inte för att hitta tid till att blogga. Även om jag oftast lägger ner 4 min av min tid med min mobil till att skriva ett inlägg så fick ni vänta.

Jag har iaf haft en toppen helg. Det var ett så fint bröllop och det är så fint i omgivningarna nere vid Vänern. Dit ska åkas Fler ggr.
Igår var vi på presentöppning hemma hos Karins föräldrar. Alla var bakis och det var varmt. Jobbigast var de nog dock för de nyblivna herr och fru för de stod i solen och öppnade paket. Jag trodde de skulle svimma. Men det var trevligt ändå.

På vägen hem från hällekis stannade vi nere i hamnen i mariestad för att äta lunch med barnen och mina föräldrar.

Väl hemma sen efter att alla tre medresenärer i bilen jag körde hade sovit hela vägen hem så var det saker att fixa, vattna blommor, klippa gräset (det lilla vi har kvar) och se över uthyrningen. Men det är ändå borta bra men hemma bäst. Så skönt att komma hem till ett hem man trivs i.

Nu ligger jag och Edith i sängen och ska kliva upp snart. Som ni ser har jag ett brännmärke i pannan. Ska man va fin får man lida pin. Så sällan använder jag min locktång att jag inte kan hantera den längre. Brände mej innan vi skulle till kyrkan. Väldigt ont.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0