Home and i made it

Ja ni snabb som jag är hann jag städa alla rum ( var kanske för det endast var loftet som var riktigt skitigt :-) )
Frukost hann jag dessvärre inte se över men detta pga att elektrikern kom så jag var tvungen att städa ur Klädkammaren. En sladd till pumphuset ska gå från det proppskåpet (heter det fortfarande så fast man inte har proppar i? ) och som ni säkert förstår så har jag på de få veckor jag haft Klädkammaren redan hunnit rejält stöka ner :-/
Så jag tycker att jag var effektiv ändå. Nu ska här ätas lunch framför tvn. Jag somnade till mission impossible fyra igår så jag måste se slutet :-)

Utsikten från slussbron till vårt hus (det vita som syns i kanten)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0