Hur mkt folk kan det vara...

... på ett apotek vid kvart över sju en måndags kväll?

Svar: miljontals (ja vet det går inte men det kändes som så)

Allt tycks vänta ut helgens sjukdomar och sedan pallra sig till Apoteket lagom till måndags kvällen. Varför åkte jag inte dit direkt efter lämning på dagis?

Jag tog tillfället i akt när jag var på Apoteket och inte kunde göra ngn nytta till att ringa LAskan. Alltså Ellinor som bor i LA. Kom på att jag inte vet vad man kallar ngn som bor i LA. Jag menar jag är ju örebroare eller rättare sagt hallsbergare. Vad är man i LA?
Vi hinns inte att prata så ofta eftersom hon sover när jag har tid och jag är oftast upptagen med barn osv när hon har tid. Men tack slowmotion tanter på Apoteket nu fick jag mej lite tid! Var väldigt trevligt att samtala lite. Kan ju inte förstå att senast vi hördes var nog kring Nyår. Men när båda bloggar så känns det som om vi hörs betydligt oftare. (Vill ni följa henne så bloggar hon på frokensvenskiusa.blogg.se) måste ringas oftare!


Jag är förövrigt nyss hemkommen från Apoteket. Ludde behöver lite klidämpande medicin mot hans alla bett över kroppen. Nu sover han dock. Får ge honom medicinen vid kissvaknandet sen. Hans illvilliga lilla syster sover inte däremot hon satt glad och log mot mej när jag kom hem! Men nu ska jag lägga mej med henne en stund.

Min man med barn bytte inte endast däck de tvättade även bilen :-) tack för det!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

LA-bo kanske?



Vi måste absolut höras oftare. Tur jag kommer hem och terroriserar tillvaron snart ;)



Rar man du har som fixar sånt tråkgöra!

2012-05-09 @ 01:29:57
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0