I take it back

Herre min skapare vad jag har träningsvärk i magen och ryggen idag. Jag skulle aldrig ha yttrat mej igår om hur lite det kändes för idag kan jag inte ens nicka med huvudet utan att det känns i magmusklerna. Men det är ju ändå lite skönt att ha ont efter träning så man vet att musklerna har jobbat :-)

Tror faktiskt jag ska vara så hurtig att jag ska ut och springa (lufsa) efter att jag har städat. Kommer inte hinna träna ngt ikväll då min man ska till Sthlm. Så då gäller det att passa på på dagen och hitta en liten lucka i allt som ska göras.

Så här blev det föresten Bakom kaffemaskinen när jag tapetserade för några veckor sen. Mycket bättre än hel vitt som jag tänkt från början. Jag tapetserade egentligen vara för att jag var för lat för att måla ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0