Idag är det killbesök till fika och till middag

Idag har jag läst en trevlig bok i solen om aktiebolag. Rebecka och Esther kom förbi och tyckte att jag o Svea skulle med och promenera men jag var ordentlig och tackade nej för egen del här skulle läsas på. Svea fick dock följa med hon var ju inte mkt till hjälp vid läsningen.

Efter lunch fick jag sedan besök av Hanna och Alfred. Efter att de kommit kom Karin över. Så vi fyra snackade bebis och bröllop. Sen fikade vi lite.

Därefter ringde dagis och frågade var jag var. Hade totalt missat att de stängde kl 16 idag. Så jag skyndade mej dit. Hämtade barnen mötte upp med Hanna och Alfred i Stadsparken. Så vi lekte en stund tills Ludde blev alldeles för trött. Då hade även Johannes gjort oss sällskap.

Därefter skulle vi hämta Lukas på trummorna. Det enda är att jag kom en timma försent till trummorna, elaka elaka styvmor hade glömt tiden! Som tur är var Lukas driftig själv och gick upp på stan till sin cykel och cyklade hem!

Nu på kvällen kom min syster med familj över. De bjöd på middag och sällskap framför deltävlingen i melodifestivalen som har en hel del skojiga låtar med!

Jag har även min stora plutt uppe. Han kände sig dålig. Hoppas hoppas han är frisk imorn. Orkar inte med mer sjuka barn! Speciellt inte för deras skull. Men förstår nu varför han var så ledsen i parken och somnade i bilen :-(

Men nu ska vi sova när mello deltävlingen är slut!

Fina föräldrar till Alfred som sover i vagnen.

Och självklart en bild på mosters Oscar :-)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2370134/images/2012/pic_203724383.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

varför började du blogga? :)

http://fotokobran.se/2012/may/dagens-fraga.html#comment

2012-05-23 @ 22:51:00
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0