Kiropraktorn och brunstig

Idag har jag varit till kiropraktorn. Jag har länge haft problem med ryggen. I vardagen märker jag det inte mer än när jag ligger på mage. Då tar det mej en sisodär 10 min att resa mej upp. Ser ungefär ut som om jag är 98 år på kuppen. Så min mor tog tag i saken och bokade upp mej hos hennes kiropraktor. Jag hade enligt kiropraktorn: vridna bäckenben, för rak ryggrad högst upp i raden (kanske är därför endel säger att jag har bra hållning, ryggen är spikrak i sig) och spända muskler i ryggslutet. Men efter några gånger hos henne så ska allt vara i sin ordning!

Här ska dansas limbo framöver!

Nu ska jag och Karin ut på en promenad med våra överbrunstiga hundar. De har försökt att bestiga varandra i omgångar. Men det har inte gått speciellt bra.

Mosig efter kiropraktorn!


Kommentarer
Postat av: Heidi

På måndag ska jag köra min bästa vän till en kiropraktor i Hällefors! Hon har superduperont i sin rygg... Hoppas hon kan bli lika hjälpt som jag tror du kommer bli! :)

2012-05-02 @ 21:02:48
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Emma N

Ååååh, kiropraktorn! Jag har förmånen att få gå på arbetstid, och börjar märka att det drar ihop sig till nästa besök. Så skönt!

2012-05-02 @ 21:12:15
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0