Klänning till bröllopet - check

Wihoo nu har jag panikhandlat en klänning till det stundande bröllopet. Jag hade ju planerat in lite shopping i min almanacka denna vecka men nu när Edith är sjuk så sprack den planen. Hela denna vecka är späckad med saker. Funderade ett tag på att strunta i barnens gårdsfest på dagis som var idag och åka och shoppa istället men det kändes inte rätt. hellre en dålig klänning på bröllopet (vem bryr sig vad ngn förutom brudparet har på sig på ett bröllop?) än att missa barnens fest!
Så jag åkte efter middagen vid kl 19.10 till Marieberg struttade snabbt upp till d.o. och hittade fyra potentiella klänningar. Efter att jag provat dem var det bara en intressant kvar så jag slog till. Jag är väldigt nöjd med den. Speciellt när endast hade 30 min på mig att hitta ngt.

Det kommer bli toppen på lördag längtar!!! Här ska bara slipas på talet och alla lekar ;-)

Klänningen!


Kommentarer
Postat av: Karin

Åh den ser superfin ut! Du kommer bli så fin. Alla lekar? :) är fortf inte klar med häftet men det är ju gott om tid.

2012-05-15 @ 22:54:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0