Kusin

Idag är jag och Edith i Hallsberg. Vi har badat och åkt bil :-) sen har hon förståss sovit i några timmar så jag har hunnit med bokföringen och fakturering. Vilket känns skönt.

Nu sitter vi och ritar på Ebba von Sydow. Hon får bli en pirat :-) men hon är nog snyggare utan piratlooken även om Edith gillar henne bättre så.

Snart kommer Ludde med sin mormor hem. Vi tänkte hänga här en stund ikväll för barnens kusin med mor och far kommer hit ikväll. Och inte kan vi missa och träffa lilla Oscar inte! Speciellt inte när varken mormor eller mina två små har träffat Oscar förut!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hälsa till Oscar och hans föräldrar från mig! :) Och lägg upp lite bilder :) (Hälsa hans föräldrar också att de borde bli lite aktivare på Facebook så att man kan hänga med lite i Oscars utveckling!)

2012-05-16 @ 16:23:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0