Lampan uppe

Som ni vet som läser denna blogg så är jag emellanåt väldigt effektiv och gör massa saker fixar och donar jag är dock väldigt långsam till att göra allt helt klart. Jag gillar att dra igång, göra fint och sedan börja med ngt annat. Så jag har några tapethörn som ska fästas, kanter som ska kapas m.m. Jag hade även lämnat vår sovrumslampa i barnens rum i en månad ungefär sedan kom den ned för dryga veckan sen och har stått mitt i vägen i hallen. Helt galet att min man inte har hunnit påpeka den stora lampan som vi varit tvungna att halvt kliva över varje dag flera gånger. Men sörrni idag har jag satt upp den i nya sovrummet. När jag ändå städade som en galning förut kunde jag passa på att göra sådant som släpade efter. så nu ska tapeten fixas. Händiga jag idag.

Jag har även hunnit luncha med min man. Trevligt att hinna umgås lite när han är borta ikväll.

Vårt sovrum!


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Mycket fint! Gillar tapeten skarpt

och lampan!

2012-05-11 @ 17:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0