Morgonlek, möten och föreläsare

Idag var vi redan uppe vid sex så vi packade med oss smörgåsar och gick till dagis med ett stopp i parken för lite lek och frukost.

Just nu ska jag ta en kaffe med Karin som ska till Hawaii i två veckor. Funderar starkt på att packa ned mig själv i hennes väska. Tror ni hon skulle märka ngt. Jag skulle ju dock vilja ha med man och barnen oxå kanske blir lite väl tungt :-) vore en toppen idé speciellt eftersom Ellinor oxå ska dit snart kan jag träffa henne med sin man på Hawaii. Ett utmärkt träff ställe tror jag :-) ska se efter hur stor hennes väska är ;-)

Jag har precis varit på ett möte på startcentrum med uppföljning på företaget. Det var ett bra möte. De frågade även om jag vill vara föreläsare åt dem i höst vilket lät spännande vi får se vad det blir.

Nu blir det kaffe!

Edith i parken.


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Karin verkar ju stark så du borde helt klart kunna åka med i hennes väska. Vilken ö ska de till?

2012-05-30 @ 18:42:42
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja tror de skulle till Honolulu ön vilken det nu är? Du skulle till maui eller?

2012-05-30 @ 22:06:11
Postat av: Karin

Ellinor, jag ska till oahu och åker hem den 13 så hör av dig om ni kommer till waikiki :)

2012-05-31 @ 00:39:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0